STBR slrn-pl

Wto, 28 Maj 2002, 14:57:07 CEST

On Tue, 28 May 2002, Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala wrote:
[..]
> Jest lepszy. Dla polskiego usera napewno. A i zagraniczni nic nie
> stracą. Wkurza mnie niemiłosiernie to, że kloczek jest tak przeciwny
> slrn-pl, którego pewnie nawet nie uruchomił.

Skoro sam piszesz że dla użytkownika zagranicznego nic to nie zmiania to
jeszcze raz: dlaczego nie może być jeden slrn i muszą być koniecznie dwa ?

> Właśnie. Przecież elinks to właściwie links + poprawki. tak jak slrn-pl
> to slrn+poprawki. Gdzie tu sens... gdzie logika?

Mylisz się jednak nieco. elinks idzie swoją droga a links swoją. Oba w
pewnym punkcie były tym samym ale juz nie są tym samym i nie wygląda zeby
miały się znowyu spotkać .. gdzieś tam. Jeżeli masz zamiar zrobić fork to
zrób to jawnie. Wtedy będzie można zrezygnować z slrn o ile będzie
dostarczać te same funkcje co obecny slrn.