STBR slrn-pl

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Czw, 30 Maj 2002, 16:28:30 CEST

Dnia 28 maj 2002 rozstąpiło się niebo i ziemia i przy głosie
siedmiu trąb Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Skoro sam piszesz że dla użytkownika zagranicznego nic to nie zmiania to
> jeszcze raz: dlaczego nie może być jeden slrn i muszą być koniecznie dwa ?

bo nie wszystkie łatki podobają się twórcom slrn? Bo mamy odmienne
podejscie do różnych spraw... bo drogi slrn i slrn-pl coraz dalej się
rozchodzą.

> Mylisz się jednak nieco. elinks idzie swoją droga a links swoją. Oba w
> pewnym punkcie były tym samym ale juz nie są tym samym i nie wygląda zeby
> miały się znowyu spotkać .. gdzieś tam. Jeżeli masz zamiar zrobić fork to
> zrób to jawnie. Wtedy będzie można zrezygnować z slrn o ile będzie
> dostarczać te same funkcje co obecny slrn.

Właśnie dokładnie tak samo jest w przypadku slrn-pl i slrn. kiedyś
slrn-p to były po prostu tłumaczenia komunikatów (i to na sztywno - bez
getteksta ;PP)
teraz to dwa rożniące się znacznie czytniki - tak jak links i elinks
(choć interfejs jest prawie identyczny)
Tyle że my dostarczamy całość w postaci łatek na aktualną wersje slrn a
maintainerzy elinksa też non stop dokonują łączenia zmian tóre weszły do
linksa z elinksem (poczytaj changelogi)... więc nadal nie widzę różnicy.

Pozdrawiam
	Jo Joro
--
  -=[  Slrn-pl?  Tak!                                    ]=-
  -=[  Chcesz pomóc w rozwijaniu projektu?  Zapraszamy!  ]=-