STBR slrn-pl

Wto, 28 Maj 2002, 15:09:19 CEST

On Tue, 28 May 2002, Jarek Baczynski wrote:

> Nie wszystkie zmiany/dodatki slrn-pl muszą koniecznie spodobać się i być
> potrzebne ogółowi użytkowników oryginalnego slrn (lub nawet użytkowników
> slrn z pld).

No to po co taki dziwoląg w dytstrybucji ?

[..]

> A po co angielskie teksty w pakiecie dla polskiego użytkownika?

No właśnie .. może by tak resztę projektów w ten sam sposób potraktować ? :>
Spróbuj odpowiedzieć na pytanie będące zaprzeczniem tezy jaka stawiasz:
po co wycinać dla polkiego użytkownika teksty angielskie ?

> I właściwie, co by to miało zmienić w ogólności??
> Chcesz namówić maintainera slrn, aby w pakiecie dołączał dokumentacje i
> konfigi zlokalizowane na wszystkie języki świata?

Jeżeli będziesz to traktował na zasadzie: polska dokumetcja zamiast
angielakiej to jak mysłisz ? masz szansę na pzrekonanei żeby
wrzucił to do swojego drzewka ?

[..]
> Pakiet slrn-pl powstał dla _polskiego_ Zwykłego Użytkownika [tm].

Pakiet slrn-pl nie stosuje sie do ogólnie przyjetych zwyczjów umieszczanai
zasobów nieanglojęzycznych w projektach miezynarodowych. Nie robiłeś próby
w ten sposób wiec nie mozesz powidzieć jaki byłby efekt gdyby to było
właśnie w ten sposób wykonane.

Czterysta osób używajacych slrn-pl to nyby dużo ale jednczenie mało z
razji tego że zawęża to używanie tylko do polskiego używtkonika. Gdyby to
zrobić po ludzku to liczbe tą możnaby zapewne powiększyć o rząd jak nie
więcej.
Całość jest na granicy fork z slrn i rozumiem powody czegoś takeigo ale
nie mogę zrozumieć tego że przecież zawężając całosć do użytkownika polskiego
przecież na taki fork jest się o wiele cieżej pzrecież zdecydować.