STBR slrn-pl

Jarek Baczynski jarek w nie.lubie.spamu.invalid
Wto, 28 Maj 2002, 14:15:28 CEST

W poprzednim odcinku... (Tomasz Kłoczko pisze):

> Dlaczego nie zaczneisz wreszcie mysleć o tym żeby włączyć konktretne
> zmiany w slrn ?

Nie wszystkie zmiany/dodatki slrn-pl muszą koniecznie spodobać się i być
potrzebne ogółowi użytkowników oryginalnego slrn (lub nawet użytkowników
slrn z pld).

Dlaczego nie zaczniesz wreszcie tego rozumieć?

> Po co chcesz koneicznei zmuszać do używania osobnego
> programu ?

Arek, ty zmuszałeś kogoś spośród 400 userów slrn-pl [1] do używania tego
pakietu?  Ja raczej nie...

[1]. dane wzięte z hierarchii pl.* z bieżącego miesiąca.

> Jako probierz każdej zmiany jaką wprowadzasz (oprócz dokąłdanai
> dokumentacji) potraktuj odpowied na pytanie "czy to co dokładam ma sens
> nie tylk odla poskeigo uzytkownika ?"

Nie ma.  Dlatego powstał projekt slrn-pl.

> Przykładowo slrn-pl ma niby komentarze w języku polskim

#define "ma niby"

> w domyślnym pliku
> konfiguracyjnym. Dlaczego w tymże pliku także tłumacznia nie mogą sie
> pojawić *dodatkowo* (dlaczego muszą wymiatać teksty angielskie ?).

A po co angielskie teksty w pakiecie dla polskiego użytkownika?

I właściwie, co by to miało zmienić w ogólności??
Chcesz namówić maintainera slrn, aby w pakiecie dołączał dokumentacje i
konfigi zlokalizowane na wszystkie języki świata?

Generalnie wydajesz się nie rozumieć pewnej rzeczy.

Pakiet slrn-pl powstał dla _polskiego_ Zwykłego Użytkownika [tm].
Taki _polski_ ZU chce mieć doki po polsku, chce mieć konfigi po polsku,
chce zamiast krzaków wiedzieć polskie litery, chce mieć plain/text zamiast
html, chce aby wszystko ruszało z kopa, nie chce babrać się za dużo w
konfigurację, itd...

Czujesz teraz, o co tu chodzi?

No to chyba już wszystko jasne, że nie wszyscy userzy slrn mogą być czymś
takim zainteresowani, prawda?  I nie są, do czego doszliśmy już parę
miesięcy wcześniej na tej liście. Na cholerę więc, znów o tym dyskutować?

Dalszą dyskusję typu: "wstawcie to i to do slrn, po co slrn-pl..." uważam
za pozbawioną sensu -- nie wstawimy wszystkiego z slrn-pl do slrn, bo nie
wszystko ma sens dla ogółu, natomiast wszystko ma sens dla polskiego ZU,
dla którego powstał projekt.

Teraz proste pytanie: pozwalasz na osobny pakiet slrn-pl w pld, czy nie?
I kończymy dyskusję.

 -- Jarek

--
      Jarek 'bacza' Baczyński            Breeding rabbits is a hare raising
    Odwiedź mnie w galerii... :-)        experience.