STBR slrn-pl

undefine@aramin.one.pl undefine w aramin.one.pl
Wto, 28 Maj 2002, 22:49:54 CEST

On Tue, May 28, 2002 at 11:45:14AM +0000, Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala wrote:

> Szkopuł w tym, że głównym założeniem projektu slrn-pl jest "zrobić
> czytnik newsów dla _polskiego użytkownika_". I koniec. I to założenie
> zdaje egzamin. Z naszych statystyk wynika, że aktualnie używa slrn-pl
> około 400 userów. Czy to dużo czy mało oceń sam.
pozwólcie że wtrącę swoje trzy grosze.
slrn-pl taki jaki jest mi się bardzo podoba. Używam go z powodzeniem.
Jednocześnie zdaję sobie sprawę że nie dla wszystkich może on byc
odpowiedni. Znam kilka osób które czują po prostu wstręt do takich
ułatwień i im pasuje zwykły slrn. Dlatego też wolę mieć w systemie obie
wersje slrn-a. Kto chce wersje dla ZU może sobie uruchomić slrn-pl, kto
chce mieć najnowszą, surową wersję slrn-a może odpalić slrn-a. I
chciałbym aby tak zostało.

> Slrn-pl używaja nie tylko PLD-owcy ale także robimy paczki dla RH, slacka
> (ostatnio mamy requesty od debianowców).
> Chciałem aby slrn-pl znalazł sie w Ra, bo dostawalem prośby od userów
> chcących wygodnie pobierać slrn-pl apt-getem.
przyszło mi jeszcze na myśl ostateczne, chociaz nienajszczęśliwsze
rozwiązanie. Może stworzyć po prostu gdzieś u Was ftp/www z Waszymi
wersjami slrn-pl, przebudowywanymi przez Was itepe? Do tego indeksy
poldka i apt-a... nie jest chyba tak trudno to zrobić. Każdy kto by
chciał mógłby sobie do apt-a lub poldka dopisać Wasz ftp/www i ściągać
najnowsze wersje slrn-pl bezpośrednio od Was. Oczywiście wolałbym aby
slrn-pl znalazł się w dystrybucji, ale skoro będzie to niemożliwe...

W przypadku jeżeli takie sytuacje by się powtórzyły może warto byłoby
się pokusić o zrobienie czegoś w stylu unofficial.pld.net.pl
zawierającego pakiety które z powodu widzimisię naszego przywódcy nie
mogą się zjawić na ftp? Nie wszyscy niestety mogą i chcą korzystać w tym
celu z nest.

A mi jest przykro że PLD coraz bardziej schodzi na psy.