Alsa i kernel z nesta =?iso-8859-2?B?W2SzdW dpZV0=?=

Jarosław Kruk jareq w poczta.onet.pl
Śro, 29 Maj 2002, 10:54:09 CEST

Dnia Wed, May 29, 2002 at 10:09:14AM +0200, Artur Flinta napisał:

> DEVFS lekarstwem na Twoje problemy :-))
Tego się spodziewałem, ale nigdy tego nie robiłem (nie miałem potrzeby)
- nie istalowałem DEVFS. Czy jest gdzieś opis jak należy to uruchomić.
Jeżeli nie, to czy mógłbyś napisać, co powinienem zrobić, aby to
uruchomić. A teraz zadam kilka pytań które właśnie wpadły mi do głowy.

1. czy jest do niego odpowiedni wpis w /etc/fstab ?
2. czy zastępuje on /dev czy mogą znajdować się równolegle?
3. Jeżeli nie może on współpracować z /dev to jak zainstaluje devfs,
   usunę /dev/* i coś będzie nie tak, to nie wstanie mi system bo nie
   będzie widzał urządzeń (np: dysku /dev/hda)

Ps. Jak widać jestem zielony w tym temacie. Może ktoś mi wskazać jakieś
    informację gdzie będę mógł poczytać a potem prawidłowo to
    zainstalować.

PS2. Rozumiem że bez devfs nie da rady nic z tym zrobić (ALSA). Czy tak?

PS3. A jak to działało na jajku z ra (2.2) jak nie było devfs?

>             Pozdrawiam
>                 Artur

Pozdrawiam

--
Sztuczna inteligencja nigdy nie wygra z naturalną głupotą
Jarek Kruk - jareq w poczta.onet.pl