gg.spec

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Śro, 29 Maj 2002, 12:39:56 CEST

On 29 May 2002, Rafal Cygnarowski wrote:
> a ja przepraszam za to zajscie, ale po prostu po zerknieciu na moj $HOME
> nie wytrzymalem i zabralem program pierwszy z brzegu i przerobilem na
> $HOME/etc... i zamierzam robic to dalej, ale nie chcialbym tego robic na
> kocia lape prosze wiec o wymyslenie rozsadnej procedury... tylko nie
> piszcie, ze mam sie wstrzymac... juz od dwoch lat kazdy nowo wkladany
> program mogl przejsc przez taki patch...

Ja nie mam zamiaru ci mówić, żebyś się wstrzymywał. Wręcz przeciwnie :)

Pierwsza uwaga - wysyłaj te patche autorom programów - dużo łatwiej
konserwować rzecz, która jest w oficjalnych źródłach.

Poza tym - wszystkie zalecenia są w cvs'ie. gg jest robiony, aby był
kompatybilny z ekg, więc tutaj poprawka powinna wpaść równolegle. I jakby
jeszcze zaglądał czy nie ma w normalnej lokalizacji starych configów....
:)

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...