gg.spec

Robert J. Wozny speedy w ziew.org
Śro, 29 Maj 2002, 12:42:09 CEST

Quoting Blues <blues w ds6.pg.gda.pl>:

> Poza tym - wszystkie zalecenia są w cvs'ie. gg jest robiony, aby był
> kompatybilny z ekg, więc tutaj poprawka powinna wpaść równolegle. I jakby
> jeszcze zaglądał czy nie ma w normalnej lokalizacji starych configów....
> :)

eee.. chyba cos nie tak ;> gg jest i byl oddzielnym projektem - tylko
dla dobra wsszystkich mamy wspolne zalozenia co do konfigow/userlist i
innych takich bzdurek... - jezeli cos zle mowie to wojtekka popraw
mnie ;>

a co do przejscia na $HOME/etc/gg ... to sam nie wiem... ;>

[zostaje jeszcze Kadu... ;>]

--
Robert J. Wozny
kot w ziew.org