gg.spec

Tomek Orzechowski orzech w pld.org.pl
Śro, 29 Maj 2002, 13:42:12 CEST

[29 maj, 2002] Robert J. Wozny napisał:

>cos mi sie zdaje ze za chwile dodam mozliwosc zmiany z $HOME/.gg na
>$HOME/cosinnego w ekg... to chyba powinno wystarczyc ?

Właśnie wrzuciłem do repo gg-home_etc.patch (vide dyskusja nt.
nazewnictwa tego typu patchy), który jest już prawie dobrym
rozwiązaniem. Brakuje przenoszenia konfiguracji ze starego do nowego
miejsca, ale to zostawił bym developerom gg. Ci, co mają ochotę poprawić
ekg/kadu/inne - śmiało, już wiecie jak. Jak ktoś ma czas i kontakt do
maintainera gg to tego patcha może wysłać...

--
Tomek Orzechowski