gg.spec

Rafal Cygnarowski zswi w pers.pl
Śro, 29 Maj 2002, 13:55:08 CEST

W liście z śro, 29-05-2002, godz. 13:42, Tomek Orzechowski pisze:

> Właśnie wrzuciłem do repo gg-home_etc.patch (vide dyskusja nt.
> nazewnictwa tego typu patchy), który jest już prawie dobrym
> rozwiązaniem. Brakuje przenoszenia konfiguracji ze starego do nowego
> miejsca, ale to zostawił bym developerom gg. Ci, co mają ochotę poprawić
> ekg/kadu/inne - śmiało, już wiecie jak. Jak ktoś ma czas i kontakt do
> maintainera gg to tego patcha może wysłać...
hm.. uprzedziles mnie :)

zrobilem to w b. podobny sposob, tj z ta roznica, ze wprowadzielm do
struktury GGConfig dodatkowa zmienna homedir i w main na poczatku ja
ustawiam, a potem jej uzywam zamiast powielac kod. Zastanawiam sie teraz
czy updatnac Twoj patch czy tez nie...

--
Rafal Cygnarowski
rafi w pers.pl