Alsa i kernel z nesta

Jarosław Kruk jareq w poczta.onet.pl
Śro, 29 Maj 2002, 14:21:16 CEST

Dnia Wed, May 29, 2002 at 01:41:23PM +0200, Artur Flinta napisał:

> Ja nie mam
Czyli nie musi być.

> W naszym wypadku zastępuje
Tego się obawiam, że jak coś skopię, to będę miał problemy

> Dokumentacja znajdująca się w pakiecie devfsd
Dzięki. Już się biorę za czytanie.

> NIe , bez devfs też powinno się dać, ale jestem za leniwy i wolę jak
> automagicznie się to robi :->
Może dasz mi jakieś wskazówki ta ja spróbuję.

> To nie działa na jajku 2.2 tylko na jajku 2.4.x
Chodziło mi o Alse a nie o DEVFS - mój błąd (niewystarczająco dokładnie
sformułowane zaptanie). Jak Alsa działa na jajku ra (2.2), bo tam nie
miałem DEVFS i wszystko działało poprawnie

> Dodam jeszcze, że jak masz sterownik NVidii to musisz go ręcznie
> załadować z pliku /etc/modules, bo inaczej ma problemy z autoładowanem
> (bo nie ma wpisu w /dev który powstaje dopiero po załadowaniu sterownika
> :-) )
Dzięki. Tak się się akurat składa że właśnie z niego korzystam.

--
Sztuczna inteligencja nigdy nie wygra z naturalną głupotą
Jarek Kruk - jareq w poczta.onet.pl