STBR slrn-pl

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Śro, 29 Maj 2002, 14:29:13 CEST

Dnia 28 maj 2002 rozstąpiło się niebo i ziemia i przy głosie
siedmiu trąb Tomasz Kłoczko napisał(a):

> On Tue, 28 May 2002, Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala wrote:
> [..]

> Najwidoczniej czegos nadal nei rozumiem.
> Wytłumacz mi biało na czarnym: dlaczego to nie może być dostarczane w
> postaci patcha czy zestawu patchy ?

Generalnie to slrn-pl = slrn+zestaw patchy.
Z tym że niekoniecznie wszystkie muszą się podobać wszystkim. Jest tam
dużo poprawek zwiącanych z przekodowywaniem niepoprawnie oznaczonych
postów do iso-8859-2, co sprawdza sie w polskich warunkach, na polskich
grupach znakomicie (ale na chinskich juz nie musi). Oczywiście te makra
można wyłączyć, bez problemu... ale domyślnie są i będą włączone, żeby
nie wiem co.
No i nie jestem pewien czy np niemiec bedzie chciał koniecznie
instalować polska dkumentacje...
Dokumentacja jest spora - kilkaset KB. Widziałem też włoską, a istnieje
też slrn-fr (francuski slrn), wiec moze tez doce maja tlumaczone.
To moze byc spore obciążenie i z malego 1MB czytnika zrobi się potworek.

> Dokładnie.

Tu też borykam się z problematyką wielkosci i czytelności takiego pliku.
Teraz jedynie z polskim tlumaczeniem, slrnrc zajmuje kilkadziesiat KB (i
ju jest srednio czytelny), a ajk dodam jeszcze j.angielski (a może i
inne to ażstrach pomyśleć)

Pozdrawiam
	Jo Joro
--
  -=[  Slrn-pl?  Tak!                                    ]=-
  -=[  Chcesz pomóc w rozwijaniu projektu?  Zapraszamy!  ]=-