STBR slrn-pl

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Śro, 29 Maj 2002, 21:34:31 CEST

On Tue, May 28, 2002 at 11:46:39AM +0000, Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala wrote:

> OK. to daj znać jak już będzie poprawione (może napiszesz też parę słów
> komentarza odnośnie używania tego) i podsyłam Thomasowi.

Od wczoraj poprawione, tylko by się przydało, żeby ktoś przetestował
działanie v6 ;)

Do patcha v6 doszła modyfikacja nie związana bezpośrednio z v6 i to można
podesłać osobno (wrzuciłem do v6, bo poprawka dotyczyła tej samej
funkcji). Chodzi o możliwość podania portu w postaci nazwy
(z /etc/services). Z tą poprawką można podać port opcją -h
server:service; -p service nie działa, bo jest parsowane w zupełnie
innym miejscu - więc trzeba albo przerobić tak, żeby parsowanie ciągu
zawierającego port było w jednym miejscu, albo skopiować te pare linijek
kodu. Tylko nie wiem jak z przenośnością tego (funkcja getservbyname()).

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/