STBR slrn-pl

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Wto, 28 Maj 2002, 13:46:39 CEST

Dnia 28 maj 2002 rozstąpiło się niebo i ziemia i przy głosie
siedmiu trąb Jakub Bogusz napisał(a):

> Najstarszą wersję jaką udało mi się znaleźć (do 0.9.6.3) wrzucił
> baggins.

> Łatkę jeszcze trzeba poprawić - dostałem maila w tej sprawie (memory
> leak przy sprawdzaniu interfejsów i nie akceptowanie numerycznych
> adresów IPv6), ale jeszcze nie wyszedł z mojej kolejki TODO. Jak wyjdzie
> to poprawię (to pierwsze na pewno, bo mam gotowego patcha) albo napiszę
> żeby ktoś grzebiący w v6 poprawił :)

OK. to daj znać jak już będzie poprawione (może napiszesz też parę słów
komentarza odnośnie używania tego) i podsyłam Thomasowi.

Pozdrawiam
	Jo Joro
--
  -=[  Slrn-pl?  Tak!                                    ]=-
  -=[  Chcesz pomóc w rozwijaniu projektu?  Zapraszamy!  ]=-