STBR slrn-pl

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Czw, 30 Maj 2002, 20:30:39 CEST

Dnia 30 maj 2002 rozstąpiło się niebo i ziemia i przy głosie
siedmiu trąb undefine w aramin.one.pl napisał(a):

> teraz. bo developerzy slrn-pl mają dużo wolnego czasu.
> kilkakrotnie w przeszłości zdarzało się ze był już slrn, natomiast na
> slrn-pl trzeba było troszkę czekać. I nie zdziwię się jeżeli tak będzie
> w przyszłosci... to normalne. Ja sobie mogę na slrn-pl poczekać. Inni
> nie lubią czekac i wolą mieć najnowszą wersję slrn-a pod ręką.

Zapomniałem dodać, że faktycznie, kiedyś poślizgi bywały spore, bo było
sporo roboty - chcieliśmy przetłumaczyć całą dokumentację, musieliśmy
dbać o ugettextowienie pakietu samodzielnie. Teraz wystarczy że dbamy o
makra, łatki i plik pl.po oraz tylko dodajemy tłumaczenia następnych
opcji które dochodzą gdy ukazuje się nowy slrn.
Więc 7-miesięcznych opóźnień raczej nie planujemy ;P

Pozdrawiam
	Jo Joro
--
  -=[  Slrn-pl?  Tak!                                    ]=-
  -=[  Chcesz pomóc w rozwijaniu projektu?  Zapraszamy!  ]=-