STBR slrn-pl

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Czw, 30 Maj 2002, 20:24:59 CEST

Dnia 30 maj 2002 rozstąpiło się niebo i ziemia i przy głosie
siedmiu trąb undefine w aramin.one.pl napisał(a):

> teraz. bo developerzy slrn-pl mają dużo wolnego czasu.
> kilkakrotnie w przeszłości zdarzało się ze był już slrn, natomiast na
> slrn-pl trzeba było troszkę czekać. I nie zdziwię się jeżeli tak będzie
> w przyszłosci... to normalne. Ja sobie mogę na slrn-pl poczekać. Inni
> nie lubią czekac i wolą mieć najnowszą wersję slrn-a pod ręką.

OK... skoro chcesz szczegółów...
Logiczne jest, że slrn-pl nigdy nie ukaże się tego samego dnia co slrn.
Zawsze będzie minimum 2-tygodniowy poślizg (musimy dostosować łatki do
nowej wersji i uzupełnić doce o tłumaczenie nowych opcji, uzupełnić
*.rc, zobaczyć czy sie nie pozmieniało coś w makrach).

--- początek kryptoreklamy ----
Ale po tym czasie jesteśmy już do przodu, bo włączamy wszelkie bugfixy
które są dopiero w CVS slrn lub są przysyłane w postaci łatek na listy
mailowe slrn-user. I w miare znajdywania nowych bugow włączamy nowe
łatki i podbijamy release... a oryginalny slrn nadal kisi się w CVS.

Jeśli dodajemy nową łatkę to staramy się żeby to było przetestowane na
co najmniej kilku komputerach, dystrybucjach a nawet systemach
operacyjnych (win32). Więc mały poślizg też może być.

W zamian za to userzy dostaja stabilny wytestowany czytnik
bezproblematyczny w instalacji i użytkowaniu, z polskojęzyczną
dokumentacją i przejrzystą konfiguracją.

--- koniec ----

Pozdrawiam
	Jo Joro
--
  -=[  Slrn-pl?  Tak!                                    ]=-
  -=[  Chcesz pomóc w rozwijaniu projektu?  Zapraszamy!  ]=-