Alsa i kernel z nesta

Jarosław Kruk jareq w poczta.onet.pl
Śro, 29 Maj 2002, 22:16:44 CEST

Dnia Wed, May 29, 2002 at 09:38:56PM +0200, Artur Flinta napisał:
> http://www.atnf.csiro.au/people/rgooch/linux/docs/devfs.html
Dzięki. Już się biorę za czytanie.

> dysku. Po instalacji pakietów można dać reboot i powinno być OK.
Czy przed rebootem nie powinienem odinstalować dev. A jeżeli to zrobię
to jak system odmontuje dyski i sie przerestartuję.

> ps. Muszę to do FAQ jakiegoś spisać, bo już 5 chyba raz tłumacze jak to
> się robi i nigdy nie jestem pewien czy dobrze :-)
Świetny pomysł. Myślę że to powinno być w PLD-Guide

--
Sztuczna inteligencja nigdy nie wygra z naturalną głupotą
Jarek Kruk - jareq w poczta.onet.pl