Alsa i kernel z nesta

Jarosław Kruk jareq w poczta.onet.pl
Czw, 30 Maj 2002, 00:42:51 CEST

Dnia Wed, May 29, 2002 at 10:22:38PM +0200, Artur Flinta napisał:
> Zresztą , nawet jakbyś miał dev to i tak przy starcie systemu na jego
> miejsce zostanie zamountowane devfs :-)

I właśnie tak się dzieje. Właśnie skończyłem instalować to cudo i nawet
działa - włącznie z alsa. Niestety nie działa mi narazie lirc i radio.
Nie może znaleść urządzeń - wydaje mi się że to jest kwestia
konfiguracji devfs'a. Już się za to biorę.

Dzięki za pomoc.
--
Sztuczna inteligencja nigdy nie wygra z naturalną głupotą
Jarek Kruk - jareq w poczta.onet.pl