Alsa i kernel z nesta

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Czw, 30 Maj 2002, 00:50:43 CEST

On Thu, 30 May 2002 00:42:51 +0200
Jarosław Kruk <jareq w poczta.onet.pl> wrote:

> I właśnie tak się dzieje. Właśnie skończyłem instalować to cudo i
> nawet działa - włącznie z alsa. Niestety nie działa mi narazie lirc i
> radio. Nie może znaleść urządzeń - wydaje mi się że to jest kwestia
> konfiguracji devfs'a. Już się za to biorę.

spokojnie :-) z lircem problem był taki, że devfs patch do niego
dołączany wyłączał tak naprawdę devfs i nie działało to poprawnie.
Lekarstwem na to było wywalenie patcha devfs :-) Ale dodatkowo lirc
lokuje się w trochję innym miejscu i dlatego w /etc/sysconfig/lircd jest
taki wpis:
DEVICE=/dev/lirc/0
Co do radia ciężko mi powiedzieć, ale moja karta TV+radio działa dobrze
:-)

      Pozdrawiam
            Artur