gg.spec

Tomek Orzechowski orzech w pld.org.pl
Czw, 30 Maj 2002, 10:53:12 CEST

[29 maj, 2002] Tomasz Kłoczko napisał:

>Inny przykład na to ze takei przenodszenie nie powinno być robine otóż
>z tym co daje używanie $CONFIG_DIR może być zresztą tak że ktoś sobie
>ładuje w .profile przypisnie do tej zmiennej nazwy hosta. Mając te same
>zasoby montowane np. po NFS dzieki temu ma możliwość rozrónienia w
>elegancki sposób rónych konfiguracji per host. W takich wypadkach wrecz
>zawracanie sobei głowy tym co było w konfiguracji przy CONFIG_DIR="" może
>być szkodliwe.

Macie rację. 1- będą mniejsze i bardziej przejrzyste łatki, 2- nic
nikomu nie popsujemy swoją nadopiekuńczością...

Pozostaje jeszcze tylko problem dokumentowania tych zmian. Chodzi o to,
żeby z man/info/README możnabyło się dowiedzieć (może być jedno zdanie),
że jeśli $CONFIG_DIR jest różne od "" to pliki konfiguracyjne trzymane
są w ~/$CONFIG_DIR.

--
Tomek Orzechowski