gg.spec

Śro, 29 Maj 2002, 22:54:37 CEST

On 29 May 2002, Rafal Cygnarowski wrote:

> Tak apropos przenoszenia plikow konfiguracyjnych to wydaje mi sie, ze
> takie rozpisywanie programow z powodu przeniesienia katalogow
> konfiguracyjnych nie ma najmniejszego sensu! Wezmy np. prosta rzecz:
> reinstalujemy pakiet z inner dystrybucji... i co? przenosimy recznie...

Inny przykład na to ze takei przenodszenie nie powinno być robine otóż
z tym co daje używanie $CONFIG_DIR może być zresztą tak że ktoś sobie
ładuje w .profile przypisnie do tej zmiennej nazwy hosta. Mając te same
zasoby montowane np. po NFS dzieki temu ma możliwość rozrónienia w
elegancki sposób rónych konfiguracji per host. W takich wypadkach wrecz
zawracanie sobei głowy tym co było w konfiguracji przy CONFIG_DIR="" może
być szkodliwe.