Alsa i kernel z nesta

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Czw, 30 Maj 2002, 13:26:36 CEST

On Thu, 30 May 2002 02:36:39 +0200
Jarosław Kruk <jareq w poczta.onet.pl> wrote:

> Dnia Thu, May 30, 2002 at 01:45:27AM +0200, Artur Flinta napisał:
>
> Dzięki za pomoc. Odpaliłem już lirca po przekompilowniu i wszystko
> działa. Jak byś mógł i napisał mi jutro co z tymi skierowaniami na
> /dev/radio i /dev/vbi to będę szczęśliwy.

Sorry, że wczoraj na IRC'u nie dałem rady, ale pomiędzy moją narzeczoną
a mną jest 6 godzin różnicy czasu :-)

Jedyne co robiłem odnośnie bttv to tylko takie wpisy w /etc/modules.conf
#--- Konfiguracja karty TV ---#
alias char-major-81     videodev
alias char-major-81-0   bttv
options bttv            card=72 tuner=28 radio=1 pll=1
options tuner           debug=1 type=28

no i oczywiście mam jeszcze dopisane bttv do /etc/modules
I to wystarcza, powinno działać :-)

           Pozdrawiam
                Artur