Alsa i kernel z nesta

Jarosław Kruk jareq w poczta.onet.pl
Czw, 30 Maj 2002, 18:04:40 CEST

Dnia Thu, May 30, 2002 at 01:26:36PM +0200, Artur Flinta napisał:
> Sorry, że wczoraj na IRC'u nie dałem rady, ale pomiędzy moją narzeczoną
> a mną jest 6 godzin różnicy czasu :-)
Nie ma problemu. I tak miałem się niedługo kłaść spać - musiałem o 7:30
być już na nogach.

> Jedyne co robiłem odnośnie bttv to tylko takie wpisy w /etc/modules.conf
W /etc/modules.conf mam wszystko OK. Jestem tego pewny, bo działało to
na Slacku i na PLD z kernelem 2.4 (nest) bez devfs'a. Zauważyłem że
devfsd tworzy mi urządzenia /dev/radio0 /dev/vbi0 i /dev/video0 które są
linkami do odpowiednich urządzeń z katalogu /dev/v4l/. I to nie chce
działać z radiem i telegazetą (xawtv działa). Gdy zrobiłem
ls -s /dev/radio0 /dev/radio i ln -s /dev/vbi0 /dev/vbi to radio i
telegazeta działały. Wniosek jest z tego, że trzeba zmusić devfsd żeby
sam robił odpowiednie linki.

>no i oczywiście mam jeszcze dopisane bttv do /etc/modules
bttv nie dopisywałem do /etc/modules bo lirc mi je automatycznie ładuje.
Ale musiałem dopisać lirc_gpio do /etc/modules bo bez tego nie chciał
się podnieść.

PS:  Czyżbyś miał kartę TV Prolink-PixelView

--
Sztuczna inteligencja nigdy nie wygra z naturalną głupotą
Jarek Kruk - jareq w poczta.onet.pl