STBR slrn-pl

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Czw, 30 Maj 2002, 16:20:45 CEST

Dnia 29 maj 2002 rozstąpiło się niebo i ziemia i przy głosie
siedmiu trąb Tomasz Kłoczko napisał(a):

> No to tego typu zachowanie w czytniku nntp żeby nie wiem co jest
> niepoprawne.

Hmmm... uważasz że konwersja do standardu lokalnego jest niepoprawna?
Wszystko jest poprawne i zgodne ze specyfikacja.  To tin jest
niepoprawny, bo nie reaguje na nagłówek z definicja charsetu i chce
pokazywać windziane kodowanie... u nas jest właśnie poprawnie i zgodnie z
MIME

> Jak prawiddłowo oznaczysz to makrami %lang() to będzie miał wybór.

Raczej nie bałdzo.

> Na początek ogranicz się do tego co jest odbiciem orginalenej
> dokumentacji.

Właśnie to jest największe - przetłumaczyliśmy 99% oryginalnych docy i
to właśnie one tyle zajmują. Dokumenty slrn-pl only to tylko jakies 10
kilobajtow.

> [..]

> Nie lepiej napisać przejrzysty manual a nie wszystko rorzucać po kontach ?

Manual to już jest - bardzo, bardzo obszerny manual, + kilka FAQ. Ale
siła slrn-pl polega właśnie na wstępnym skonfigurowaniu pot przeciętnego
zwykłego usera. ustawia on tylko nazwę serwera, email i już może
korzystać z slrn-pl... i to całkiem przyjemnie.

Pozdrawiam
	Jo Joro
--
  -=[  Slrn-pl?  Tak!                                    ]=-
  -=[  Chcesz pomóc w rozwijaniu projektu?  Zapraszamy!  ]=-