STBR slrn-pl

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Czw, 30 Maj 2002, 16:42:47 CEST

Dnia 28 maj 2002 rozstąpiło się niebo i ziemia i przy głosie
siedmiu trąb Tomasz Kłoczko napisał(a):

> No to po co taki dziwoląg w dytstrybucji ?

Bo 400 userow chce go uzywac. Mam im powiedzeć "wypchajcie sie bo jeden
facet powiedział że slrn-pl mu się nie podoba więc zamykam interes"?
Uważam że slrn-pl to dobry program i chciałem aby był w mojej ulubionej
dystrybucji.

> Jeżeli będziesz to traktował na zasadzie: polska dokumetcja zamiast
> angielakiej to jak mysłisz ? masz szansę na pzrekonanei żeby
> wrzucił to do swojego drzewka ?

lalala... znowu nie rozróżniasz polskiej dokumentacji od komentarzy w
plikach konfiguracyjnych. Dokumentacja to dokumentacja (i wcale
angielskiej nie wyrzucamy, tylko dodajemy polską), a pliki
konfiguracyjne to co innego.

[Na reszte niech ci Jarek odpowie (ja sie tak tylko wtrąciłem żeby
wyjaśnić tą ostatnią sprawę)]

Pozdrawiam
	Jo Joro
--
  -=[  Slrn-pl?  Tak!                                    ]=-
  -=[  Chcesz pomóc w rozwijaniu projektu?  Zapraszamy!  ]=-