STBR slrn-pl

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Czw, 30 Maj 2002, 17:47:11 CEST

On Thu, 30 May 2002, Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala wrote:

> Bo 400 userow chce go uzywac.

Pisałem to wielokrotnie. Widać nie czytałeś niektórych rzeczy które kiedyś
pisałem. Otóż do wprowadzenia poprawnej zmiany jest potrzebna dokładnie
*jedna* osoba. Argument w postaci "400 userow chce go uzywac" jest
dokładnie żaden. W historii zdarzało się wprowadzić jenej osobie w błąd
dużo większe grupy ludzi. Rozmawiamy o szczegółach technicznych i ogranicz
się prosze do tego kręgu w dyskusji. Bez tego posuwasz się do prób
ztupania czyjegoś zdania, bo to już nie będzie dyskusja - to już jest
próba *wymuszania* zmian. To że coś zrobiłeś nie determinuje tego że ktoś
musi taksamo dobrze jak Ty sam oceniać parcę jaką wykonujesz.

Nie mam pojęcia dlaczego te 400 osób używa tego programu ale mam
wystarczające rozeznanie w tym żeby wiedzieć że rozwiązania jakie
proponujesz mwiąc delikanie nie są najlepsze. Co więcej zdajesz sie mieć
już stosunek osobisty do tych rozwiązań co tłumi juz to że nawet sam
dostrzegając konkretne manakamenty nie chcesz podejść do nich wystarczajco
krytycznie.

Nie odnoś jako przytyk osobisty (bynajmniej). To co robisz jest błędne.
Ponianie błędów jeszcze o niczym nie świadczy. Ocena Twojej osoby może
przyjść dopiero jako kolejny element po tym co zrobisz wiedząć o
konkretnych mankamentach tego co robisz.