RPM - koniec problemów z brakującymi plikami

Filip Kalinski fk181140 w zodiac.mimuw.edu.pl
Czw, 30 Maj 2002, 18:27:41 CEST

On day Thu, May 30, 2002 at 06:05:24PM +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote what follows:

> Osobiście nie widzę zalety posiadania %test. IMO dobrym miejscem
> dla testów jest %build jak np. %{!?debug:%{__make} test} - część aplikacji
> pod make test ma podpięte testy regresji.

To właśnie jest według mnie brzydkie. Pakiety powinno się według mnie
testować w trakcie ich budowania, ale nie w fazie %build.
W trakcie testu pakiet jest już zbudowany i nie powinno to siedzieć w
tej samej sekcji.

--
Filip Kaliński <f.kalinski w zodiac.mimuw.edu.pl>