RPM - koniec problemów z brakującymi plikami

Czw, 30 Maj 2002, 18:31:12 CEST

Filip Kalinski <fk181140 w zodiac.mimuw.edu.pl> writes:

> To właśnie jest według mnie brzydkie. Pakiety powinno się według mnie
> testować w trakcie ich budowania, ale nie w fazie %build.
> W trakcie testu pakiet jest już zbudowany i nie powinno to siedzieć w
> tej samej sekcji.
W jaki sposób chcesz testować pakiety? Na dodatek te już zbudowane,
których binarki i np. shared dane siedzą w DESTDIR czyli zupełnie
innym miejscu niż test mógłby tego wymagać?

Te programy które warto testować mają regresion testy na dzieńdobry
po kompilacji bez jakiejkolwiek instalacji czyli wywołania testów
pasują do %build. Przykład - postgresql i make check.

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr