STBR slrn-pl

undefine@aramin.one.pl undefine w aramin.one.pl
Czw, 30 Maj 2002, 18:25:18 CEST

On Thu, May 30, 2002 at 05:47:11PM +0200, Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala wrote:

> Pisałem to wielokrotnie. Widać nie czytałeś niektórych rzeczy które kiedyś
> pisałem. Otóż do wprowadzenia poprawnej zmiany jest potrzebna dokładnie
> *jedna* osoba.
więc wprowadź te zmiany. na co czekasz? Popraw slrn-a tak aby miał całą
funkcjonalność slrn-pl. Dostęp do łatek slrn-pl masz. I pamiętaj aby
użytkownicy slrn-a przy tym nie narzekali.
Zrobisz to? Wątpię.
Dlaczego wobec tego nie chcesz wpuścić do pld osobnego projektu który
co prawda nie zawsze jest najbardziej aktualny, ale za to wygodny i
funkcjonalny dla polskiego użytkownika?

Nie zdajesz sobie sprawy że przez Twój upór stracimy w pld slrn-pl?
Projekt będzie istnieć, niezależnie od Twojego widzimisię. Jedyne co się
zmieni to to że każdy będzie musiał korzystać z alternatywnego źródła
pakietów. O to Ci chodzi? To chcesz osiągnąć?

> Argument w postaci "400 userow chce go uzywac" jest
> dokładnie żaden. W historii zdarzało się wprowadzić jenej osobie w błąd
dlaczego nie? Dla kogo wobec tego ma byc PLD?
JA chcę używać slrn-pl. Jako zwykły użytkownik. Nie chcę ręcznie
paczować i konfigurować slrn-a. Chcę mieć to wszystko zautomatyzowane.
Do tej pory w PLD przeświecała idea aby PLD było wygodne dla każdego.
Teraz ma się to zmienić?

> Nie mam pojęcia dlaczego te 400 osób używa tego programu ale mam
> wystarczające rozeznanie w tym żeby wiedzieć że rozwiązania jakie
a skąd możesz mieć to rozeznanie skoro ani razu nie uruchomiłeś slrn ani
slrn-pl? Nie pracowałeś z nimi?
imho do dokumentacji PLD przydało by się wrzucić paragraf mówiący o tym
że pakietem opiekują się ludzie którzy z niego korzystają.

> proponujesz mwiąc delikanie nie są najlepsze. Co więcej zdajesz sie mieć
> już stosunek osobisty do tych rozwiązań co tłumi juz to że nawet sam
> dostrzegając konkretne manakamenty nie chcesz podejść do nich wystarczajco
> krytycznie.
a ja? też mam "osobisty stosunek"? Nie. ja jedynie używałem slrn-a, a
teraz używam slrn-pl. Oraz znam ludzi którzy używali slrn-a,
zainstalowali slrn-pl, a teraz nadal używają slrn-a. Dlaczego? Bo im
slrn-pl "nie pasi".

> kloczek
Andrzej