STBR slrn-pl

undefine@aramin.one.pl undefine w aramin.one.pl
Czw, 30 Maj 2002, 19:15:51 CEST

On Thu, May 30, 2002 at 01:53:12PM +0000, Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala wrote:

> A jak się robi takie indeksy? Gdzieś jest instrukcja? ;P
hi hi :)
jak się okazuje wszystko jest trywialne. przynajmniej dla poldka ;)
do /etc/poldek.conf wystarczy dopisać:
source = slrn-pl  ftp://ftp.ie4.one.pl/pub/linux/PLD/i586/
(lub i386,i686), poldek --up i już wsio pięknie da radę podkiem
instalować. Przed chwilą sprawdzałem.
a po stronie serwera? ftp://ftp.ie4.one.pl/pub/linux/PLD/ - jest tam
prosty skrypt gen.sh który po prostu generuje indeksy.