STBR slrn-pl

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Czw, 30 Maj 2002, 20:36:01 CEST

Dnia 30 maj 2002 rozstąpiło się niebo i ziemia i przy głosie
siedmiu trąb undefine w aramin.one.pl napisał(a):

> hi hi :)
> jak się okazuje wszystko jest trywialne. przynajmniej dla poldka ;)
> do /etc/poldek.conf wystarczy dopisać:
> source = slrn-pl  ftp://ftp.ie4.one.pl/pub/linux/PLD/i586/
> (lub i386,i686), poldek --up i już wsio pięknie da radę podkiem
> instalować. Przed chwilą sprawdzałem.
> a po stronie serwera? ftp://ftp.ie4.one.pl/pub/linux/PLD/ - jest tam
> prosty skrypt gen.sh który po prostu generuje indeksy.

Dzięki za namiary ;) generowanie indeksow poldkiem wygląda na dziecinną
igraszkę.
Ciekawy jestem czym generuje się indeksy dla apta w pld. na pcol
dostalem namiary na jakies debianowe narzędzie... ciekawe czy zadziała.

Pozdrawiam
	Jo Joro

PS. dzięki za poparcie. Czułem się już taki samotny w walce o slrn-pl w
PLD ;)

--
  -=[  Slrn-pl?  Tak!                                    ]=-
  -=[  Chcesz pomóc w rozwijaniu projektu?  Zapraszamy!  ]=-