Alsa i kernel z nesta

Jarosław Kruk jareq w poczta.onet.pl
Czw, 30 Maj 2002, 19:26:32 CEST

Dnia Thu, May 30, 2002 at 06:31:23PM +0200, Artur Flinta napisał:
> radio0 - a program do tego to gnomeradio i zapping.
Ok. To już wszystko wiem. Zainstalowałe te programy i w gnomeradio w
konfiguracji można ustawić urządzenie i gdy ustawiłem na /dev/radio0 to
działa OK i przy tym zostanę. Z kolei w Alevt można ustawić /dev/vbi z
lini poleceń i też już mi działa. Ale nie wiem czy nie pozostanę przy
zapping'u. Niestety czasami się wysypuje ale mogę zrobić zrzut
telegazety i _zmienić rozmiar okna telegazety_.

> Tak :-)
Domyśliłem się po konfigach z modules.conf. Czy mógłbyś mi przesłać swój
plik .lircrc - na pewno dzięki niemu będę miał mniej do konfigurowania.

PS. Zauwałzyłem że mamy podobne multimedia w kompie: grafika na NVidi'i,
tv to Prolink-PixelView, muzyka podejrzewam że SB live (przynajmniej ja
go mam). Warto to wiedzieć bo w przypadku jakiś problemów będzie można
lepiej przetestować taką konfigurację :)

Dzięki za wszystko.

--
Sztuczna inteligencja nigdy nie wygra z naturalną głupotą
Jarek Kruk - jareq w poczta.onet.pl