Alsa i kernel z nesta

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Czw, 30 Maj 2002, 20:02:49 CEST

On Thu, 30 May 2002 19:26:32 +0200
Jarosław Kruk <jareq w poczta.onet.pl> wrote:

> Domyśliłem się po konfigach z modules.conf. Czy mógłbyś mi przesłać
> swój plik .lircrc - na pewno dzięki niemu będę miał mniej do
> konfigurowania.

plik znajduje się w: /usr/share/doc/lirc-0.6.5/remotes/pixelview/  :-)))
trzeba tylko dokumentację oglądać ;-)

> PS. Zauwałzyłem że mamy podobne multimedia w kompie: grafika na
> NVidi'i, tv to Prolink-PixelView, muzyka podejrzewam że SB live
> (przynajmniej ja go mam). Warto to wiedzieć bo w przypadku jakiś
> problemów będzie można lepiej przetestować taką konfigurację :)

Chmm, no niezupełnie. Karta TV to faktycznie Prolink PlayTV pro, audio
to SB Live! jednak grafa to jest ATI Radeon 7200. Miałem przedtem Vantę
a potem GF2MX400, ale ta ostatnia nie potrafiła wyświetlić ostrego
obrazu w 1600x1200 i na szczęście zatarł się na niej wentylator i poszła
z dymem :-) Dzieki czemu wiem teraz co to znaczy tak często określana
przez testerów jakość wyświetlanego obrazu :-) Na ATI jest kryształ, no
i nie ma tego obleśnego efektu nagle wieszających się X'ów na sterowniku
NVidii, co u mnie zdarzało się nawet 3 razy w tygodniu.

> Dzięki za wszystko.

Nie ma sprawy
     Pozdrawiam
           Artur