STBR slrn-pl

undefine@aramin.one.pl undefine w aramin.one.pl
Czw, 30 Maj 2002, 19:47:21 CEST

On Thu, May 30, 2002 at 07:34:41PM +0200, Tomasz Sienicki wrote:

>  Całkowicie się mylisz. slrn-pl jest sporo "do przodu".
>
>  slrn-pl ma pacze slrn i odwrotnie, ale nowa wersja slrn-pl wyszła
>  wczoraj, a nowy slrn kisi się w CVS i nie wiadomo, kiedy wyjdzie.
>  To slrn jest "do tyłu".
>
>  Oba projekty rozwijane są publicznie w CVS, więc slrn-pl
>  *w żadnym stopniu* nie jest ograniczony datą wyjścia nowych wersji slrn.
teraz. bo developerzy slrn-pl mają dużo wolnego czasu.
kilkakrotnie w przeszłości zdarzało się ze był już slrn, natomiast na
slrn-pl trzeba było troszkę czekać. I nie zdziwię się jeżeli tak będzie
w przyszłosci... to normalne. Ja sobie mogę na slrn-pl poczekać. Inni
nie lubią czekac i wolą mieć najnowszą wersję slrn-a pod ręką.