usun±æ ekg z PLD by³o (Re: STBR slrn-pl)

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Pi±, 31 Maj 2002, 09:08:36 CEST

Dnia 31 maj 2002 rozst±pi³o siê niebo i ziemia i przy g³osie
siedmiu tr±b Tomasz K³oczko napisa³(a):

[cut kupa bzdur]

> potzrebne. T³umacznai polskie pojawiaja sie *zamaist* tekstów angielskich
> a nie jako co¶ co umo¿liwia dodanie plskich t³umnaczeñ jako jednych z
> mo¿liwych.

Gdzie ty masz tam co¶ takiego??? Gdzie??
Przeciê¿ slrn-pl ma t³umaczenia robione z wykorzystaniem gettext'a.
Nawet komunikaty makr uzale¿nione s± od locale, wiêc nie gadaj bzdur.
Uruchom ten czytnik i zobacz jak on dzia³a, bo na razie gadamy ze ¶lepym
o kolorach.

Jeste¶ bardzo niekonsekwentny w tym co robisz. slr-pl zarzucasz
niewiadomo co a ekg le¿y spokojnie w ra.
a tymczasem jak pisa³ Tomek Sienicki w ekg mamy (w nawiasach dopiski
moje):
----
- dokumentacja tylko po polsku (a wiêc projekt za¶ciankowy, bezu¿yteczny
  dla innych nacji)
- komunikaty tylko po polsku (za¶ciankowy, bezu¿yteczny - j/w)
- program ma zamienniki. Gaim, Kadu, whatever
- zgroza! Mama dzi¶ do mnie z Windy pisa³a, a ja pod Linuksem nie
  widzialem krzaczkow, tylko poprawne pliterki. (obs³uga konwersji pl
  literek jak w slrn-pl a moze jeszcze gorzej)
----

To co? wywalasz ekg z ra?
My¶lisz ¿e ekg i slrn-pl to jedyne takie programy? Chcesz robiæ czystki
na ftp? Wywalaæ naprawdê u¿yteczne projekty bo nie pasuja one do twego
pojêcia idealnego ¶wiata?

Pozdrawiam
	Jo Joro

PS. przepraszam maintainerow ekg, je¶li mój post stanie siê przyczyn±
jakich¶ problemów na styku ekg/PLD.

--
  -=[  Slrn-pl?  Tak!                                    ]=-
  -=[  Chcesz pomóc w rozwijaniu projektu?  Zapraszamy!  ]=-

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl