usun±æ ekg z PLD by³o (Re: STBR slrn-pl)

Robert J. Wozny speedy w ziew.org
Pi±, 31 Maj 2002, 09:47:54 CEST

Quoting "Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala" <jojoro w poczta.onet.pl>:

> a tymczasem jak pisa³ Tomek Sienicki w ekg mamy (w nawiasach dopiski
> moje):
> ----
> - dokumentacja tylko po polsku (a wiêc projekt za¶ciankowy, bezu¿yteczny
>   dla innych nacji)

przetlumacz dokumentacje - mi sie nie chce ;>

> - komunikaty tylko po polsku (za¶ciankowy, bezu¿yteczny - j/w)

uchm.. use "theme" ;> - tak na serio to program jest przeznaczony dla
_polskich_ uzytkownikow...  a jezeli chcesz juz angielskie... to zrob
odpowienie theme... i podeslij ;>

> - program ma zamienniki. Gaim, Kadu, whatever

o zgrozo... Gaim i Kadu akurat korzysta z underlying engine w postaci
libGadu... chcesz (:>>> usmiech) wywalenia ekg z PLD ? to Kadu nie
bedzie dzialalo - ze wzgledu na problemek z biblioteka ? [no dobra -
Kadu libGadu ma w zrodlach takze... ale...]

> - zgroza! Mama dzi¶ do mnie z Windy pisa³a, a ja pod Linuksem nie
>   widzialem krzaczkow, tylko poprawne pliterki. (obs³uga konwersji pl
>   literek jak w slrn-pl a moze jeszcze gorzej)

w ktorej chwili gorsze? prosze o fakty! jezeli zauwazyles jakies
problemy to dlaczego do nas ich nie zglaszasz?

> PS. przepraszam maintainerow ekg, je¶li mój post stanie siê przyczyn±
> jakich¶ problemów na styku ekg/PLD.

uchm... ;> tak sie zastanawiam a moze poprosic w takim razie o
zdjecie RW w PLD ? i przestac sie tym tworem interesowac?

PS. usmiechnij sie... jestes w ukrytej kamerze ;>

--
Robert J. Wozny
kot w ziew.org

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl