tetex w ra

wrobell wrobell w ite.pl
Pią, 1 Lis 2002, 01:23:30 CET

On Thu, Oct 31, 2002 at 05:48:21PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Nie zawziąłm się.
> Uderz się w klate i powidze patrząc w lustro temu drugiemu w oczy "stary
> to sie nadaje do użytku/testowania" i spóbuj to powidzieć bez mrugniecia
> okiem.

> Jeszcze raz: to co zaraz zrobię nie ma nic wspólnego z tym, że robią to
> konkretne osoby czy że nie lubie tetexa czy że moze mma kiepski cdzień czy
> coś innego podobnego .. jak tetex na DEVEL bezie gotowy do tesów to sam
> chętnie zrobię merg na HEAD. Na razie jednak do momentu doprocowania
> pokietu do pewnego minum przyzwoiteg poziomu prosiłbym żeby rozwijac to w
> [...]
To ja powtórzę. Ten tetex jest gotowy do testów
Zmiany w tetex.spec są przemyślane od początku do końca i na pewno
są tam błędy.

Problem w tym, że:
1. Nie wiem po co to wrzuciłeś na Ra buildery? Gnome 2.x np.: nie wrzucasz
   pomimo dużego ruchu na HEAD, prawda?
2. Nie wywaliłeś starych pakietów z ftp/test przez co zrobiło się zamieszanie.
3. Nie przebudowałeś zależnych pakietów.

[...]

Odnośnie dosyć ostrego pokawałkowania. Celem było zrobienia z tetex-a
czegoś lżejszego i ten cel został osiągnięty. Dzięki temu na dysku
zyskałem kilkadziesiąt MB (nie kilka, czy kilkanaście - kilkadziesiąt).

Co do fontów i przerzucenia ich do /usr/share/fonts. Spójrz na początek
spec-a, jest to w todo.

    wrobell <wrobell w ite.pl>