tetex w ra

wrobell wrobell w ite.pl
Pią, 1 Lis 2002, 01:12:55 CET

On Thu, Oct 31, 2002 at 05:35:16PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Nie nie robię.
> Zachęcanie do testowania tego co było na branchu to było dość mocnio na
> wyrost .. przecież to sie nawet do testowania nie nadaje o nie można
> tego spójnie doinstalwoać.
>
> Wrzucam na HEAD to co było, a jak dopracujecie to do poziomu w którym
> powstaną spójne paczki (jeszcze nie koniecznie wytestowan ale takei które
> *przynajmniej* będą miały poprawne zaleznosci) to jeszcze raz to ktoś
> wrzuci na HEAD.
To się nadaje do testowania jak najbardziej. Jest to spójne i ma to
w miarę dobre zależności (chociaż na pewno są błędy - nie da się
ich uniknąć przy tej ilości pakietów - około 170).

ALE NA PEWNO NIE NADAJE SIĘ TO DO RA.

Inna sprawa, że wrzuciłeś to do test, wymieszałeś ze starymi paczkami
i w dodatku nie przekompilowałeś zależnych pakietów, przez co jest
burdel. Więc bij się w pierś.

[...]

    wrobell <wrobell w ite.pl>