tetex w ra

wrobell wrobell w ite.pl
Pią, 1 Lis 2002, 01:37:00 CET

On Fri, Nov 01, 2002 at 01:33:30AM +0100, wrobell wrote:
> On Thu, Oct 31, 2002 at 06:34:39PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> [...]
> Kurwa mać, a myślisz, że co ja z tym robiłem, co? Mam Ci
>
>     rpm -qa | mail -s 'przeczytaj to sobie' kloczek
>
> Jeśli chcesz, to z dwóch różnych maszyn. :-P

I jeszcze dodam, że:
1. Było to przeze mnie budowane i używane na dwóch maszynach
   (to dodane na wszelki wypadek).
2. Było to budowane i testowane jeszcze przez jedną osobę oprócz mnie.
3. Przeszło to przez nest dla i686.
4. Zbudowałem to na team.pld.org.pl.

Więc nie czuję się tu niczego winny. Natomiast ty nie skonsultowałeś,
czy to wrzucać, czy nie. I jeszcze bezczelnie masz do innych pretensje.

    wrobell <wrobell w ite.pl>