tetex w ra

Jarosław Kruk jareq w tkdami.net
Pią, 1 Lis 2002, 10:26:04 CET

Dnia Fri, Nov 01, 2002 at 01:37:00AM +0100, wrobell napisał:
> I jeszcze dodam, że:
> 1. Było to przeze mnie budowane i używane na dwóch maszynach
>    (to dodane na wszelki wypadek).
> 2. Było to budowane i testowane jeszcze przez jedną osobę oprócz mnie.
Tu chyba chodzi o mnie. Potwierdzam. Budowałem i testowałem też na 2
maszynach: w domu i w pracy.

> Więc nie czuję się tu niczego winny. Natomiast ty nie skonsultowałeś,
> czy to wrzucać, czy nie. I jeszcze bezczelnie masz do innych pretensje.

Takie rozbicie tetex'a na pakiety ma sens. Można tu powołać się na
argumenty które padły podczas dyskusji o fortunkach tzn. mogę sobie
zainstalować tylko to co potrzebuje. Dzięki temu zaoszczędzam sobie _dużo_
miejsca na dysku. Tak więc wszelkiego rodzaju pretensje dotyczące zmian
w tetex'u w moim odczuciu są nieuzasadnione. To chyba dobrze że nie
będziemy skazani na instalowanie całości, podczas gdy tak na prawdę do
pracy możemy potrzebować dosłownie kilku ze 170 pakietów (ostatnio piszę
dokument w pdflatexu i mam zainstalowane tylko 16 pakietów z nowego
tetex'a). Poza tym nie wiem czy to ktoś zauważył, ale obecny tetex jest
_dużo_ nowszą wersją. Nie jest on jeszcze do końca dopracowany, i wymaga
dużej ilości testów (i dlatego _nie nadaje się Ra_), ale na pewno prace
nad nim idą w dobrym kierunku.

--
Sztuczna inteligencja nigdy nie wygra z naturalną głupotą
Jarek Kruk - jareq w tkdami.net