tetex w ra

Robert J. Wozny speedy w pld-ppc.org
Pią, 1 Lis 2002, 10:45:26 CET

Quoting Jarosław Kruk <jareq w tkdami.net>:

> Tu chyba chodzi o mnie. Potwierdzam. Budowałem i testowałem też na 2
> maszynach: w domu i w pracy.

+ moja pewnie ale to chyba nie o to chodzi.

> zainstalować tylko to co potrzebuje. Dzięki temu zaoszczędzam sobie _dużo_
> miejsca na dysku. Tak więc wszelkiego rodzaju pretensje dotyczące zmian
> w tetex'u w moim odczuciu są nieuzasadnione. To chyba dobrze że nie

jak dobrze pojdzie to dzis zrobie zgodnie z sugestia dobrka pakiety
"sumo" czyli tetex-fonts-sumo, tetex-latex-sumo i tak dalej.

> _dużo_ nowszą wersją. Nie jest on jeszcze do końca dopracowany, i wymaga
> dużej ilości testów (i dlatego _nie nadaje się Ra_), ale na pewno prace
> nad nim idą w dobrym kierunku.

w tej chwili nowy tetex ma raczej spojne wewnetrzne zaleznosci.w
kazdym razie jeszcze dopracuje aby automagicznie mozna ze starego
upgradowac. czy jakosc to bylo ;>

--
Robert J. Wozny
... W wolnym kraju kazdy moze wyrazac wlasne zdanie... i nikt