rc.ziew

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Pią, 1 Lis 2002, 21:22:03 CET

On Fri, Nov 01, 2002 at 09:14:40PM +0100, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Moge zle pamietac.
>
> Ale druga czesc mojej wypowiedzi pozostaje aktualna.
> rc.local nie sluzy do obslugi serwerow. W zadnej dystrybucji.

Przecież nie mówimy o *dystrybucji* tylko o tym, co sobie admin *sam*
dopisze i poskleja taśmą klejącą. Ponieważ ludzie to z natury zwierzęta
leniwe taśmą kleić będą. Lepiej przeto dać im taśmę zdziebko mocniejszą
(znaczy zamiast psuć w rc.sysinit/rc.shutdown, niech psują w rc.local i
rc.ziew).

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h