rc.ziew

Pon, 4 Lis 2002, 21:37:54 CET

> Nadinterpretacja, ze /etc/rc.d/init.d/* muszą mieć zawsze cos wspólnego z
> jakimiś ciągne chodzacymi procesami. Przykłady:
> /etc/rc.d/init.d/{allowlogin,console,fbset,network,nfsfs,random} i kilka
> innych jeszcze.

> Tylko o ile ktoś bezie ignorował to że wszystko co koniecznie chce tam
> wcisnąć może spokojnie wrzucić do choćby /etc/rc.d/init.d/ziew.

Nie moze. Nie przy aktualnym rc.shutdown.
Zwlaszcza jesliby potrzebowal tego rodzaju operacje wykonac po odmontowaniu
/home, przemontowaniu / na r/o lub wulaczeniu swapa.

BTW: jesli powiesz, ze rc.shutdown jest do przerobki, to sie w 100% z toba
zgodze. Ale trzeba by w tej przerobce zadbac, by /etc/rc.d/init.d/functions
nie uzywaly /usr, lub nie byly uzywane w pewnych skryptach.

> Jeżeli ktoś ten prosty fakt ignoruje to cała dalsza rozmwoa pzrestaje być
> już dyskusją.

Nie chcialbym byc zlosliwy Tomku, ale o dyskusji mozna mowic gdy *obie*
strony zauwazaja argumenty strony przeciwnej...

  phone (48)(58) 347 14 61