rc.ziew

Wojtek Kaniewski wojtekka w bydg.pdi.net
Wto, 5 Lis 2002, 22:57:38 CET

On Tue, 5 Nov 2002, Tomasz Kłoczko wrote:
> Uparłeś się, że chcesz koniecznie uzyskać namacalną odpowidź na pytranie
> co by się stało jakby ktoś jakimś edyktem nakazał żeby wszyscy popełnili
> samobójstwo. Spytam się w takim razie: czy Ty też byś zastosował się do
> tego nakazu ? Czy może tylko byś się targował o to jak masz to sam zrobić

nie zastosowałbym się. tak samo, jak i nie zastosowałbym się do LSB w
kwestii rc.local. ale ja truskawki posypuję cukrem.

i tej okazji, że znowu odpowiadasz nie na temat i najważniejsze kwestie
wycinasz, kończę ten wątek. nie widzę sensu w dalszej dyskusji z Tobą.

(aha, proszę bardzo, możesz to sobie tłumaczyć tym, że zabrakło mi
kontrargumentów i że się ściany nie trzyma ją.)

pozdrawiam,
wojtek