rc.ziew

Piotr Meyer aniou w root.pl
Pon, 4 Lis 2002, 20:05:54 CET

On Mon, 4 Nov 2002 20:01:22 +0100
Mariusz Mazur <mmazur w kernel.pl> wrote:

> Jest szybszy i wygodniejszy niż pisanie jakiś initskryptów, a
> później odpalanie na nich chkconfiga?

Wydaje mi się, że to byłby raczej _jeden_ skrypt. Sekcja 'start'
odpowiadałaby funkcjonalnie rc.local a sekcja 'stop' - rc.ziew.
Zabawy chkconfigiem też byłby zbędne, bo skrypt wszedłby do
pakietu i mógłby stać nawet (chyba) z pustymi blokami.

Niech mnie ktoś poprawi, jeśli źle zrozumiałem.

Pozdrawiam,
Piotr 'aniou' Meyer