rc.ziew

Pon, 4 Lis 2002, 20:10:48 CET

On Mon, 4 Nov 2002, Mariusz Mazur wrote:

> Jest szybszy i wygodniejszy niż pisanie jakiś initskryptów, a później
> odpalanie na nich chkconfiga?

W sumie zapene do wieskdszosci zreczy które robisz wystarczyłby Ci DOS.
Czy ma to oznaczać tym samym, że *musisz* używać wyłacznie DOS-a ?
W sytuacji której mowa przypomnę, że nie tylko chodzi o brak rc.local ale
takze manipulacjeprzy zamykaniu systemu które w oczywisty sposób wynikają
z niechęci do skopiowania jedenego z juz dosepnych skryptów i wykonaniu
kilku drobnych/dodatkowycj czynności.

Tak czy inaczej powyższe to argument subiektywny, który w próbie
obiektywnej oceny nie może być brany pod uwagę (jeżeli tak miałoby być to
nie mógłbyś także zignorwać tego, że np. mi nie przeszkadza konieczność
wykonywania tewgo co opisałęś).