rc.ziew

Robert Kurtys bob w pozyton.net.pl
Pon, 4 Lis 2002, 21:14:56 CET

On Mon, 4 Nov 2002 20:10:48 +0100 (CET)
Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> wrote:

> W sumie zapene do wieskdszosci zreczy które robisz wystarczyłby Ci DOS.
> Czy ma to oznaczać tym samym, że *musisz* używać wyłacznie DOS-a ?

(jeżeli tak miałoby być to
> nie mógłbyś także zignorwać tego, że np. mi nie przeszkadza konieczność
> wykonywania tewgo co opisałęś).
>
> kloczek

jesli chodzi o sposób argumentacji to pomieszales duży kwantyfikator z małym :(

co do meritum to chba najprosciej wstawic "template" i jesli to jest lepsze rozwiazanie to za jakis czas ludzie je polubia i zaakceptuja (po co na sile, jesli mozna po dobroci?????)

pozdrowka
qwark :))