rc.ziew

Wto, 5 Lis 2002, 16:14:31 CET

On Mon, 4 Nov 2002, Robert Kurtys wrote:

> (jeżeli tak miałoby być to

> jesli chodzi o sposób argumentacji to pomieszales duży kwantyfikator z małym :(

Przeczytaj jeszcze raz uważnie, a dojdziesz do wniosku, że nie
pomieszałem. Właśnie sam napisałem, że w z faktu, że coś można jakoś
zrobić nie wynika to ze coś musi być zrobione w jakis sposób. Drugą rzeczą
którą stwierdzam jest to, że z faktu, że coś nie jest niezbędne bo
istnieje alternatywne rozwiąznie, które dodatkowo mieści się w ramach
spójnego modelu skryptów SySV nie wynika konieczność trzymania
rc.local.