rc.ziew

Wto, 5 Lis 2002, 02:46:07 CET

[poniedziałek, 04 listopad 2002], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Może trzymaj się tematu ?
> Podaj choćby jeden poprawny argument za rc.local (?)

Prosze bardzo: jak go ktokolwiek usunie to hejr łro v anfenz qb śebqxn.
Tak sie składa że rc.local jest bardzo przydatne, a nie mam zamiaru
dorabiać nie wiadomo jakich skryptów do każdego pierda.

Zostaw to w spokoju, weź się lepiej za braki w dystrubucji na sparca,
gdzie jest strace, ltrace, elftoaout, kernel?

Janek