provides w rpm 4.1 (Re: vim-static)

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Wto, 5 Lis 2002, 11:32:13 CET

On Tue, Nov 05, 2002 at 11:23:29AM +0100, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Mozesz to rozwinac ? Naczym polega roznica pomiedzy Provides a
> ProvidesExclusive i czy uzywanie obu to nie jest problem w rpm 4.0 ?

Nie ma czegoś takiego jak ProvidesExclusive (teraz to wymyśliłem :-) Ale
IMHO powinno być. Ogólnie to jest pomysł dla Acze. Provides: działałoby
tak jak działało w 4.0.* (tzn. po prostu dodaje do provides pakietu), a
ProvidesExclusive dodatkowo powoduje Obsoletes: na wszystkie inne, które
mają to samo ProvidesExclusive:, tak jak teraz działa Provides: w rpm 4.1.
Tylko pewnie do tego trzeba by przymusić Jeffa.

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h